Telemarketing

Med tæt på 30 års bureauerfaring og mere end 200 årlige telemarketingkampagner er vi et førende outbound bureau og det mest specialiserede på markedet.

IDG Direct er ekspert i it-kampagner

IDG Direct tilbyder en bred vifte af outbound telemarketingservices og digital leadgenerering.

Vores ydelser er tilpasset dine ønsker og målsætninger med det formål at forbedre resultaterne af din markedsføringsindsats.

Vi har næsten 30 års erfaring som bureau og er en del af Computerworld, hvilket giver os den dybeste indsigt i it-branchen på markedet.

Efter et opstartsmøde udarbejder vi en skræddersyet pitch og udvælger kvalitative newbiz-emner fra IDG Directs B2B Markedsdata, som vi sender til jeres godkendelse.

Vores professionelle og erfarne telemarketingmedarbejdere håndterer kampagneeksekveringen med omhu og vi sørger for løbende performance-optimering samt øjeblikkelig rapportering af møder.

Effektiv og professionel mødebooking med gode leads – få succesfulde møder og øget salg

Et møde er ofte det første skridt i en ordreproces. Men mange sælgere har ikke tid til at foretage daglige telefonopkald, og derfor giver det mening at outsource kanvasdelen til specialister.

Du har måske hørt skrækhistorier, der har resulteret i en masse dårlige møder uden udsigt til salg, selv om der er blevet brugt meget tid på at finde relevante emner og afholde briefingmøder med bureauet.

Kampagnens succes afhænger af, at man rammer den rigtige målgruppe med det rette budskab, udført af professionelle og erfarne mødebookere.

Alt dette betyder, at kampagneopstart og -eksekvering kræver minimal indsats fra jeres side

Det er ofte muligt at vælge mellem fleksible afregningsmodeller, enten som en projektpris eller på ’no cure no pay’-vilkår, hvor I kun betaler for de afholdte møder. Aflyste og ikke-bekræftede møder ombookes eller erstattes.

En mødebookings-kampagne giver jer:

  • Fysiske salgsmøder typisk af 1-1,5 times varighed.
  • Virtuelle møder af cirka en times varighed.
  • Andre leads vil blive givet til jeres salgsteam til videre opfølgning

Lead nurturing – fasthold interessen

Det er her, IDG Direct kan hjælpe. Vi kan stå for den efterfølgende opfølgning på de leads, som virksomheden har modtaget fra forskellige kanaler (hjemmeside, whitepapers, LeadFeeder, HubSpot eller andre digitale kilder).

Vores team vil kunne foretage de nødvendige mange opkald, der kræves for at sikre den bedst mulige opfølgning på de leads, der er modtaget – altsammenpå en professionel og effektiv måde.

På den måde kan virksomhedens sælgere fokusere på at tage sig af de mest lovende leads og konvertere dem til kunder, mens IDG Direct står for den initielle opfølgning på de resterende leads. Dette vil effektivisere virksomhedens salgsproces og samtidig sikre, at der ikke går værdifulde leads tabt.

Tilkøb til telemarketing-kampagner

Vores ekstra ydelse i form af en digital pakke er noget, som vi er stolte af. Med denne pakke få du mulighed for at eksponere dine målgrupper på begge platforme.

LinkedIn har mere end  774 millioner brugere fordelt på mere end 200 lande. I Danmark findes der mere end to  millioner LinkedIn-brugere, hvilket gør platformen til det største online-faglige netværk.

Som B2B-virksomhed er lead-annoncer på LinkedIn en no brainer. Potentialet er stort, og med muligheden for at udvælge dine egne målgrupper så præcist, som du ønsker, er LinkedIn ideelt til lead-indsamling. En god ide kan være at tilbyde et produkt ved udfyldning af leads. white papers og e-bøger er effektive til dette.

Vi hjælper med målretningen af kampagnen. Vi ekskluderer dine konkurrenter, men frem for alt sørger vi for at matche op imod de virksomheder i vores b-t-b markedsdatabase, som vi ved er den helt rigtige netop for dit produkt eller din service.

For yderligere information kontakt manager Hans Jørgen Christiansen, hjc@cw.dk
Mere om IDG Direct: www.idgdirect.dk